HTML

belefaradtam a hulye betegekbe

Szabad ilyet? Hat mit szol ehhez a kamara? A kormany? Sajnalom, a betegek egyre hulyebbek, farasztobbak es szemtelenebbek. Itt egy kicsit levezetem a gozt, bemutatom a masik oldalt is. Akinek nem tetszik, kommentaljon, igerem az osszes esetet kivizsgalom, a kirivo esetek miatt ehsegsztrajk, esetleg nepszavazas is lehetseges. Kontakt / idopont a maganrendelesemen: drhentesmeszaros@gmail.hu

Friss topikok

Linkblog

Na, az elso sztori

2010.04.28. 10:42 drhentesmeszaros

Johat akor melyik legyen, eppen ez jut eszembe. Kezdo orvos voltam, ejszakai ugyelet. Ami, ugye azzal jart, hogy mondjuk hetfo reggel bementem 7re, aztan masnap delutan hazamentem joesetben 5kor. Az oraber, az pedig kevesebb volt, mintha a McDonaldsban dolgoztam volna, dehat ugye a kivalo paraszolvencia, zsebbe, amiatt. Na nem is folytatom, ugyis mindenki tudni veli. Tortent, h bejon egy nagyon jol oltozott, intelligens beteg, becsonget, kerdezzuk, beutalo? Az nincs. Hat jo, mi a panasza. Egy honapja faj a hasa. Ja, nem is mondtam, ez kb ejjel 3kor. Kerdezem, es miert csak most fordul orvoshoz, es miert pont ejjel?? Hat, pont most erre jart, jott haza egy hazibulibol.  De mar nagyon aggasztja, es nem lenne halatlan. Huh, kisse felment bennem a pumpa, h akkor most elkuldom a picsaba. De....maig szegyellem, mivel epp akkor, masnap szuksegem volt egy kis penzre, azt mondtam najo, levesszuk a vert, elkuldom ultrahangra, megvizsgalom. Nem volt semmi akut baja, nagyon orult, es a zsebembe dugott egy papirpenzt. Kicsit egtem (mondom, kezdo voltam), a nover ott nezett, h akkor most o nem kap vagy mivan, de tultettem magamat rajta. A beteg elment, megneztem, hat egy papir 200as volt. Azota barmikor ragondolok, elont a szegyen es a duh. 

 

7 komment

Címkék: para hulyebeteg

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyebetegek.blog.hu/api/trackback/id/tr831958554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McMillan 2010.04.29. 01:13:03

Jogos a szégyen. De nem a kétszáz forint miatt. Mondd, te miért választottad az ötezerből pont az orvosi szakmát? Komolyan: aki utálja az embereket, az miért nem megy futószalag mellé? Miért van tele az egészségügy magukat félistennek gondoló idiótákkal? A SOTE-n pszichés szűrés nincs? Üdvözöl egy hülyebeteg, akinek a hülyegyerekét megölte egy félisten hatalmával bíró mészáros, aki hülyebetegekről álmodik, a félistenség biztos tudatában.

Muster Mark 2010.04.29. 02:38:57

Ez ütős :-) Mesélj még ilyet :-)

Nem te hülye McMillan, hanem te, dokikám!

drhentesmeszaros · http://hulyebetegek.blog.hu 2010.04.29. 12:39:08

O, en szeretem a hulyeket is. Komolyan. A fajdalmad megertem, sajnalom. De ez a blog nem errol szol.

2010.04.29. 12:45:47

Jó a neved blogíró, remélem egy hülye majd kinyír, ha lehenteled valami rokonát mert keveset adott :))

drhentesmeszaros · http://hulyebetegek.blog.hu 2010.04.29. 13:21:06

Ja, en mar reg nem fogadok el paraszolvenciat.

Kutyaszív 2010.05.04. 01:03:58

@Muster Mark: Édesanyád kerüljön a mészáros keze közé.

Kutyaszív 2010.05.04. 01:09:08

@drhentesmeszaros: Tényleg?! Volt szeretted, akit megöltek hülyorvosok? Mégis ilyen cinikus tudtál maradni? Ehhez tényleg a legmegfelelőbb az orvosi pálya. Sehol máshol nem árthatsz ennyit. Így tovább!
süti beállítások módosítása